17 sierpnia 2013

#reggaenwaldex2

Wakacje tak szybko mijają :(
Nie zdążyliśmy się obejrzeć, a już minęła ich większa większość *fuck logic*
reggaenwalde festival mija znakomicie. :3
Dzisiaj 2 dzień, oraz nocka u Klaudii.

Na asku ktoś zadał mi pytanie, czy mogłabym opowiedzieć coś o sobie.  Jasne, że bym mogła! Tylko co powiedzieć osobie, która jest anonimowa? Nie wiadomo własnie, co powiedzieć.. trzeba sprawić tak, aby dana osoba zaspokoiła swoją ciekawość, a ja byłabym spokojna, ze nie powiedziałam za dużo.
Wyzwanie dnia dzisiejszego, tak o tym powiem.

Kolejna nieprzespana noc, tym razem spowodowana pewną wiadomością. Dlaczego zawsze gdy śpię nie obudzi mnie żaden czołg, który nawet jeździłby mi po pokoju, a teraz obudziłam się na sygnał jakiejkolwiek wiadomości? Coś tu nie gra i jest nielogiczne.

Za chwilę lecę na mecz siatkówki, potem na 2 dzień reggaenwalde. Wczorajszy widok Patryka w stanie nietrzeźwości przypomniał mi stare, dawne czasy, gdy się ze sobą zadawaliśmy. :33
Wyłudzający kasę Adrian i tańcząca w pogo Ola. <3
Takie dni mogłabym spędzać codziennie, ale niestety.. WAKACJE SIĘ KOŃCZĄ.. :c


~Martyna. <- KLIKNIJ. :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz